Nieuws Jaarverslag 2023

Met heel veel plezier delen we u hierbij de link naar ons jaarverslag.

2023 was het jaar dat Stichting Niketan 25 jaar bestond. Het was een jaar van terugblikken op wat we bereikt hebben. In dit verslag nemen we u daar graag in mee. Onze kinderen met een handicap, hun ouders en medewerkers delen hun ervaringen en ontroerende verhalen over de impact en betrokkenheid van Niketan.

In 2023 zijn er ook grote stappen gemaakt in de ontwikkeling van het kennisplatform Shokkhom. Met het platform worden 25 jaar ervaring en samenwerking met onze partners toegankelijk gemaakt voor onze kinderen en hun directe omgeving.

We hebben een klein onderzoek gedaan naar het geluk en zelfvertrouwen van onze kinderen. We hebben de pilot van het ‘Stories for Inclusion’ project afgerond, met mooie resultaten. Kinderen met een handicap op de basisschool geven aan meer inclusie te ervaren en minder gepest te worden.

Kortom, genoeg te lezen. Wij willen u heel graag bedanken voor uw bijdrage aan onze programma’s voor kinderen met een handicap. We kijken ernaar uit om in de komende jaren samen met u aan een nog inclusievere samenleving voor onze kinderen te werken.

Download ook ons financiële jaarverslag.

jaarverslag

27 juli 2024 Ben jij gelukkig?

Geluk is voor iedereen anders, maar het gevoel ontstaat van binnenuit. Vele factoren beïnvloeden je gevoel van geluk.

11 december 2023 Hebben kinderen met een beperking ook rechten?

Kinderen hebben rechten, ze zijn tenslotte ook mensen. Alle mensenrechten gelden ook voor alle kinderen. Het maakt niet…